Novi 5008 že v salonu Peugeot v Mariboru
Novi PEUGEOT 5008 postavlja nova merila, saj je v svoji električni različici edini 100-odstotno električni SUV, ki ponuja izjemno prostorno notranjost za kar sedem potnikov in do 660 km električnega dosega. S konstrukcijsko osnovo STLA Medium izpolnjuje potrebe kupcev, ki iščejo velikega SUV-ja z odločnim dizajnom, gostoljubno notranjostjo s številnimi možnostmi razporeditve in učinkovito električno zmogljivostjo.
•
PRIVLAČNOST: oblikovna zasnova, ki združuje dinamiko pravega SUV-ja in prefinjenost modela najvišjega segmenta.
•
EMOCIJE: spektakularni panoramski i-Cockpit® in visoko tehnološka, gostoljubna notranjost.
•
ODLIČNOST: edinstveni SUV, izdelan v Franciji, s sedmimi sedeži in do 660 km električnega dosega.
Nova generacija PEUGEOTA 5008 je v primerjavi s predhodnikom revolucionarna v številnih pogledih. »Vav učinek« naredi že osupljiv zunanji dizajn, poln detajlov, ki vplivajo tudi na vozniško dinamiko in učinkovitost vozila. Dejavnik presenečenja se nadaljuje v kabini z novo generacijo visoko tehnološkega I-Cockpita, z velikim lebdečim zaslonom, ki ga nadgrajuje nadpovprečna prostornost in udobje za potnike, pa tudi velik prtljažnik, ne glede na izbiro pogona.
PEUGEOT 5008 HIBRID: Po mestu brez hrupa in polovico poti na elektriko
Novi PEUGEOT 5008 je v primerjavi s tekmeci samozavesten, če stranka izbere popolnoma električni ali blago hibridni pogon (MHEV). Osnova je povsem nova, revolucionarna platforma koncerna Stellantis, imenovan STLA-Medium, ki omogoča vgradnjo električnega pogona, klasičnih motorjev na notranje zgorevanje ali pa v primeru MHEV tehnologije kombinacijo obojega. PEUGEOT 5008 na ta način združuje najboljše iz obeh svetov – dinamično in udobno vožnjo na eni strani in učinkovitost, z majhno porabo goriva in električnim učinkom na drugi. Cilj Peugeotovih inženirjev pri 5008 HIBRID je bil z uporabo klasičnega manjšega 1,2-litrskega motorja na notranje zgorevanje PureTech 136 KM (100 kW), ki je varčnejši z gorivom in bolj ekološki, saj proizvede manj emisij, tehnološko dovršenega samodejnega menjalnika z vgrajenim elektromotorjem ter majhno baterijo, zagotoviti nekaj podobnega porabi dizelskega motorja. Vsaj pri mestni in primestni vožnji. A z manj smradu in škodljivih emisij. In veliko manj hrupa. Rešitev so našli v shranjevanju energije v kompaktni 48-voltni litij-ionski bateriji, ki je nameščena pod levi sprednji sedež, zato ne zmanjšuje prostora v kabini ali prtljažniku. Pri Peugeotu so ob tem do podrobnosti dodelali programsko opremo, ki brezhibno usklajuje delovanje vseh komponent pogona. Majhna baterija v teoriji pri počasnem premikanju pred in med semaforji, v jutranjih in popoldanskih prometnih konicah, ko je zaviranja in speljevanja veliko, omogoča, da PEUGEOT 5008 HIBRID tudi do 50 % časa deluje izključno na električni pogon. Na avtocesti in podeželski vožnji pa sta njegovi odliki izjemna uglajenost in majhna poraba goriva na ravni dizelskih vozil, vzdrževanje pa je zaradi manj sestavnih delov tudi enostavnejše in cenejše.
Od začetka oktobra pridite na testno vožnjo z novim P5008. Za naročilo na testno vožnjo pokličite 02 450 3400 ali pošljite mail na prodaja@avtojarc.si .